Sota el títol “El final del turisme barat”, el proper 10 de desembre a les 12 del migdia, Ivan Murray (Universitat de les Illes Balears – UIB) protagonitzarà una nova sessió de PensamENTs.
Ivan Murray Mas és doctor en Geografia per la UIB i Màster en Sostenibilitat Ambiental per la Universitat d’Edimburg. Des del 2002 és professor al Departament de Geografia de la UIB, on ha impartit docència en diversos graus i màsters relacionats amb la geografia, el turisme i la sostenibilitat.
Ha impartit assignatures com Geografia del Turisme, Turisme Sostenible, Cartografia, Indicadors de Sostenibilitat i Gestió del Territori, i ha dirigit nombrosos treballs acadèmics, centrant la seva recerca en la geografia crítica, l’ecologia política, l’economia ecològica, les dinàmiques del capitalisme turístic i els conflictes territorials associats. Participa en el projecte Overtourism in Spanish Coastal Destinations, i és autor de diversos llibres sobre turisme, sostenibilitat i economia política.
—
Els PensamENTs són sessions online que organitza ENT per tal de debatre i reflexionar sobre temàtiques relacionades amb el medi ambient. ENT convida un expert a cada sessió, que exposa la seva ponència i seguidament, s’obra a les preguntes i el debat.
Les sessions de PensamENTs tenen la durada d’una hora i una freqüència mensual. Són obertes a tothom i són gratuïtes. Cal, però, inscriure’s per accedir a cada sessió.
